חוות דעת אחרונות

סלון פרג'

01-02-2017

הגעתי למספרת פרג' עיצוב שיער אחרי שחברה המליצה לי.
עבודה מאד מקצועית השירות חם אוירה מאד כייפית.
עשיתי החלקה קרטין אורגנית עם אישור של משרד הבריאות, לא שרף לי בעניים כמו החלקות הקודמות שעשיתי והתספורת ששרי  עשתה לי מאד מגניבה.
ממליצה!

שביעות רצונך מהספק?
מדהים אמליץ בחום
המחיר שהוצע/נגבה?
מצויין
השירות שקיבלת?
שירות מצויין
איש הקשר שלך?
שרי לב

אתי קגן המרכז לרפואה משלימה

29-01-2017

הגעתי למרכז והופנתי למטפלת בשם רוני שהיו לי חששות לגבי בחורה כל כך צעירה. למרות גילה הצעיר כבר אחרי טיפול ראשון הרגשתי שמשהו טוב קרה. ברצוני לציין שאני סובלת כבר כ4 שנים וניסיתי כל מה שניתן בכל סוגי טיפולים ,אבל הפעם היה שונה .אחרי 3 טיפולים נפתרה הביעה ואני נוכחתי לדעת מה זה איכות חיים.
אני ממליצה בחום לא לוותר לנסות ולתת אימון. עובדה אחרי כל כך הרבה ניסיונות כושלים הגעתי למקום הנכון ונתנו לי יחס טיפול מקצועי מאד.
שוב אני מודה לכן שנתתן לי אפשרות להפסיק לסבול
תודה רבה תמשיכו ותצליחו.

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
הקדשת זמן
מעל המצופה
איכפתיות
איכפתי מאוד
הסביר על הטיפול
הסביר בפירוט רב
תאריך קבלת הטיפול
04/01/2017
שם המטפל שטיפל בך
רוני

אופטיקה גורא

23-01-2017

שירות מעולה אדיב סובלני בדיקת עיניים מקצועית ומחיר מדהים לעדשות לממסגרת שהבאתי בעובי 1.6 בעלות של 100ש בלבד!!! כולל בדיקת ראייה וקבלתי אותן לאחר 30 דקות במקום

סבלנות ושירותיות
מאוד לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות

אליהו מלמד נטורופת

23-01-2017

קיבלתי הדרכה מלאה לניקוי רעלים ותזונה מתאימה לירידה במשקל  הבטיח שארד כ4  קילוגרם בשבוע ראשון  מקווה שההישג ישמר  אמליץ לחברים  במידת הצורך  עם בעיות דומות לשלי

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
הקדשת זמן
מעל המצופה
איכפתיות
איכפתי מאוד
הסביר על הטיפול
הסביר בפירוט רב
שם המטפל שטיפל בך
אליהו מלמד
תאריך קבלת הטיפול
23/01/2017

ברסלרמן דר' שרה - ייעוץ זוגי

20-01-2017

עזרה לנו מאוד. מקצועית, איכפתית וישרה. מומלצת!

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
המחיר שהוצע/נגבה?
מצויין
שביעות רצון כללית
מדהים אמליץ בחום
מקצועיות
הכי מקצוען שפגשתי
שם המטפל/ת שטיפל בך
ד"ר שרה ברסלרמן

מטרו מוטור

12-01-2017

שלום לכל הפורום רציתי לשתף אתכם במקרה שקרה לי....יש לי קרווסאקי z 250 2016 חדש 2000 קילומטרים הלך לי קלאץ' משהו טמוע ביותר מחיר הנדרש במוסך מורשה כולל עבודה 2300 שח חודש ימים האופנוע עומד לו במוסך כי פשוט אין חלקים אין ספק כלי מצויין רק השירות גרוע גם בניסיון לתפוס את שירות הלקוחות יום שלם אתה לא מקבל מענה אני אכלתי אותה איתם ראו הוזהרתם...

סבלנות ושירותיות
מאוד לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות
מקצועיות
חובבן

עמית מוטורס פחחות וצבע

11-01-2017

תיקון טמבון אחורי אאוטלנדר 2014 . במיצובישי רצו 900 ש"ח . בעמית מוטורס לקחו לי 600 ש"ח . יצא חדשששש

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
המחיר שהוצע/נגבה?
מצויין
שביעות רצון כללית
מדהים אמליץ בחום
מקצועיות
הכי מקצוען שפגשתי

אור אנרגיות

11-01-2017

לאחר התקנה של דוד וקולטים שבוצעה בזריזות היתה תקלה, לאחר נסיונות חוזרים ונשנים להשיגם כשכל פעם קובעים ולא מגיעים, לבסוף פניתי למישהו אחר לתיקון התקלה, פשוט בזיון.

שביעות רצונך מהספק?
מאוכזב קשות
המחיר שהוצע/נגבה?
טוב מאוד
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
האם הספק הגיע בזמן?
לא הגיע בכלל
צורת ההתקשרות עם הספק
עשה לי עבודה בבית/במשרד

איציק קטנועים בע"מ

04-01-2017

ציוד בטיחות לרכיבה על קטנוע- מומלץ מאוד, שירות מקצועי ואדיב

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
המחיר שהוצע/נגבה?
מצויין
השירות שקיבלת?
שירות מצויין

איתי מוטורס בע"מ

02-01-2017

שמי שלום לוי שוטר בדרגה גבווה הכנסתי את רכבי למוסך אחרי בדיקה נמסר לי שהמנוע גמור הורכב לי מנוע מיבוא רנו קנגו 1.6 טורבו דיזל הגעתי לחולון שילמתי יותר מ7 אלף שקל בחזרה לצפון עף צינור טורבו ומאז פשוט הפכו לי את סדר היום אז ככה מבחינת תיקשורת המוסך 10 מבחינת עבודה בשטח גועל נפש אין לי מילים אחרות לבטא כי מי שנתקע זה הקליינט המסכן המוסך ישא את האחריות במלואה נתחיל באיגוד המוסכים ועד לתביעה להחזרת הפסד ימי עבודה והחזר תשלום בגינה

סבלנות ושירותיות
לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
גבוה
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות
מקצועיות
חובבן

פארק מוטורס

01-01-2017

מעולם לא קיבלתי זלזול יותר גדול, אומנם מבין גדול ברכבים אני לא אבל פשוט נתקלתי בנסיון גניבה מול עיניי.
אין עם מי לדבר, מחכה לתשובות נוקבות ממנהל המוסך לאחר המקרה. בעיקר תירוצים של סוף שנה.

סבלנות ושירותיות
מאוד לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות
מקצועיות
חובבן

אור אנרגיות

25-12-2016

עבודה רשלנית  בעית המים החמים לא ניפתרה.שילמתי 500 שח קיבלתי אחריות  פיקטיבית לא קיבלתי חשבונית  המתקין נעלם  העובדים מלא מזדהים בשמם האמיתי  תקלה של ניזילה חמורה עקב התקנת חמם וטרמוסטט לקויה לא זכתה למענה חיכינו למתקן 4 שעות לשוא וניגרם לדירה נזק כבד  הוגשה תלונה על הונאה והתחזות

שביעות רצונך מהספק?
מאוכזב קשות
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
האם הספק הגיע בזמן?
איחור כבד של יותר משעה
צורת ההתקשרות עם הספק
עשה לי עבודה בבית/במשרד

שיא מוטורס

25-12-2016

הגעתי למוסך בחולון לאחר טיפול לקוי של מוסך בעיר מגורי, בעקבות החלפת תושבת מנוע שהחריפה רעידות הרכב. זכיתי לטיפול מקצועי, אדיב שרותי ואמין. איך שכל מוסך אמור להיות. הרכב נוסע פיקס כמו חדש.

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
המחיר שהוצע/נגבה?
מצויין
שביעות רצון כללית
מדהים אמליץ בחום
מקצועיות
הכי מקצוען שפגשתי

רחמנינוב אלעד

23-12-2016

בדיוק סיימתי פן וצבע, יכולת הדיוק של אלעד בצבע הרצוי היא לא פחות ממדהימה ואני לקוחה ביקורתית מאוד מבחינת המחיר אפשר לומר שהוא בהחלט סביר לעומת מה ששילמתי במקומות אחרים, בסוף מה שגורם לך לחזור זו התוצאה והיחס והוא מצטיין בשניהם. ממליצה ומפרגנת בכיף לספר שלי שאף פעם לא מאכזב. אלוף!

שביעות רצונך מהספק?
מדהים אמליץ בחום
המחיר שהוצע/נגבה?
מצויין
השירות שקיבלת?
שירות מצויין
איש הקשר שלך?
אלעד

ארז פרטיות -מורשה הונדה

21-12-2016

אתחיל ואומר שזמן הקריאה הממוצע לטקסט זה היינו כשש דקות, אך אם רכבך, עליו שילמת עשרות או מאות אלפי שקלים, חשוב לך אני מאמין כי כדאי שתקרא.
חווית שירות מתחת לכל ביקורת במוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה (מוסך מורשה הונדה)
בתאריך 20/11/2016 הכנסתי את רכבי, הונדה סיוויק האצ'בק שנת ייצור 2011 למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה, עקב תאונת דרכים בה הייתי מעורב עם רכבי. בתאריך 23/11/2016 קיבלתי טלפון ממוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה אשר בישר לי שרכבי מוכן ואני מוזמן להגיע לקחת אותו. הגעתי לקחת את רכבי בסוף אותו היום, הסדרתי את התשלום, ביקשתי העתק של רשימת החלקים שהוחלפו, קבלה ויצאתי לדרכי הביתה.
כאשר הגעתי לביתי שמתי לב שלוחית הרישוי ומסגרתה לא הוחלפו, בדקתי בהעתק של רשימת החלפים שהוחלפו ושמתי לב שזאת למרות שחויבתי בגין חלקים אלו. החלטתי שאגיע יום למחרת על מנת לבדוק את פשר העניין ולבקש שהחלקים הנ"ל יוחלפו, יום למחרת ה24/11/2016 בבוקר כאשר תנאי התאורה היו מיטביים (מכיוון שקיבלתי את רכבי בחזרה יום קודם לכן קצת אחרי השעה 16:00 וכבר היה די חשוך), ניגשתי לרכבי לפני הנסיעה למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה על מנת לבדוק את העבודה שעשו לרכבי, ולתדהמתי, שמתי לב שחלקים משמעותיים נוספים לא הוחלפו, כגון, "ספוילר תחתון", "קישוט גלגל קדמי ימין", "גריל קדמי" לוחית הרישוי ומסגרתה (כפי שכבר ציינתי לפני), עלות חלקים אלו עפ"י החשבונית שברשותי מסתכמת בכמעט 3600 ש"ח לא כולל מע"מ. חזרתי עם בת זוגתי תכף ומיד למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה, נכנסתי לאיש השרות ששחרר את רכבי ביום לפני וביקשתי ממנו לצאת איתי לרכבי החוצה, יצאנו לרכבי ושאלתי את איש השרות האם לוחית הרישוי ומסגרתה הוחלפו ? הוא אמר שהוא יקרא למנהל מחלקת הפחחות שהוא איש המקצוע, עניתי שאין בעיה והמתנתי, הגיע מנהל מחלקת הפחחות, ושאלתי אותו האם לוחית הרישוי ומסגרתה הוחלפו הוא ענה לי לא, לאחר מכן שאלתי האם ה"ספוילר תחתון" הוחלף הוא ביקש שאחכה רגע וקרא לעובד שעבד על רכבי, כאשר נשאל העובד הוא ענה החלק לא הוחלף כי עשיתי את מה שטוב לרכב, היית צריך לראות את החלק שהביאו לי, בוא תראה את החלק שהביאו לי. אז שאלתי, מדוע חויבתי על החלק למרות שהוא לא הוחלף ? לאחר מכן, שאלתי האם "קישוט גלגל קדמי ימין" הוחלף ? התשובה הייתה לא, אבל הוא נצבע. כאשר הראיתי לשניהם את הפגיעות מהתאונה הם חזרו בהם. לאחר מכן שאלתי על ה"גריל קדמי", מנהל מחלקת הפחחות טען תחילה שהחלק הנ"ל לא מוזכר כלל בחשבונית, וה"גריל קדמי" זאת בכלל הרשת למטה (ז"א חלק שונה לגמרי מהחלק שעליו דובר באותו הרגע), כאשר שאלתי אותו אם הוא מעוניין שארשום את מק"ט החלק באינטרנט ואראה לו שאכן מדובר בחלק שעליו אני מדבר, הוא פתאום ענה אה אני אסביר לך מה קרה, הוא (העובד) עבד לפי מה שהוא ראה בעין והחשבונית הוציאו לך עפ"י הדוח שמאי. גם מנהל מחלקת הפחחות וגם העובד שלו ביקשו שאכניס את הרכב לשעה והם ייתקנו לי את כל מה שאמרתי, אמרתי שאיני מוכן ואני דורש שהחלקים עליהם חויבתי יוחלפו ! מנהל מחלקת הפחחות ביקש שאגיע בתחילת שבוע והכל יסודר.
חזרתי בתאריך 27/11/2016 למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה ומנהל מחלקת הפחחות ביקש שאשאיר את הרכב, אמרתי לו שאני זקוק לרכב והוא ענה אוקיי אז תגיע ביום שיש לך זמן, קבענו ליום חמישי. הגעתי ביום חמישי ה 01/12/2016 שוב למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה, וביקשתי לראות את החלקים שהוזמנו, מנהל מחלקת הפחחות הראה לי רכב שהיה גם כן במחלקת הפחחות, כאשר החלקים שעליו ברמה פחותה מהחלקים אשר היו מורכבים על רכבי, מנהל מחלקת הפחחות הציע לי לא להחליף וגם אני חשבתי שבמצב כזה עדיף לא להחליף, הציע לי להגיע ב"יום יפה" (מכיוון שאותו היום היה גשום במיוחד) ושהוא יסדר את כל מה שאבקש, אמרתי שבסדר, והתכוונתי לחזור ביום שמשי יותר.
באותו סוף השבוע הלכתי להתייעצות בנושא, וכאשר עברנו על רשימת החלקים בחשבונית הוארו עיניי לדברים נוספים, "קישוט גלגל קדמי ימין" עפ"י החשבונית היה אמור להיות בכלל מוחלף לחדש ולא משומש/מחודש או צבוע, ה"תומכים הקדמיים" גם כן היו אמורים להיות מוחלפים לחדשים, אך גם הם לא הוחלפו, כל החלקים שעליהם דיברתי תחילה, תפסים ועוד. שלמרות שכל אלו לא הוחלפו, בחשבונית אכן חויבתי עליהם.
בתאריך 05/12/16, חזרתי שוב יחד עם בת זוגתי למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה, הגעתי למחלקת הפחחות מנהל מחלקת הפחחות לא היה שם, ביקשתי שיקראו לו ונענתי בתשובה הוא לא פה תבוא אח"כ. דרשתי מנהל יותר גבוה ממנו ונענתי אין מנהל, תבוא אח"כ. נכנסתי לאולם השירות וביקשתי את המנהל, הפנו אותי למנהלת קשרי לקוחות, שאלתי כיצד זה הגיוני שחויבתי על חלקים שלא הוחלפו, מנהלת קשרי הלקוחות או מישהו אחר כלל לא ידעו על המקרה, הם הוציאו את החשבונית שלי וקראו למנהל מחלקת הפחחות, מנהל מחלקת הפחחות הגיע ונשאל האם החלקים המסומנים בחשבונית שאצלי הוחלפו, לפתע, מנהל מחלקת הפחחות שינה את גרסתו ואמר שהכל הוחלף, הבנתי כבר שהשקרים פה לא יפסקו, אמרתי שניפגש בבית המשפט והלכתי לדרכי. באותו היום לאחר שעות בודדות מנהלת קשרי לקוחות התקשרה אליי וביקשה שאגיע לשיחה איתה ועם מנהל מחלקת הפחחות וננסה להגיע לעמק השווה, אמרתי למנהלת קשרי לקוחות שאחשוב על זה ואחזיר לה תשובה, יום למחרת ה 06/12/16 התקשרתי למנהלת קשרי לקוחות ואמרתי שאני אגיע לפגישה רק אם מנהל המוסך יהיה נוכח בפגישה. לבסוף, סגרנו כי הפגישה תתקיים ביום שישי ה 09/12/2016, הגענו לפגישה עם מנהל מחלקת הפחחות ומנהל המוסך בתאריך 09/12/2016, אני ואבי, מנהל מחלקת הפחחות שוב שינה את גרסתו טען שרק שני חלקים מתוך הרשימה לא הוחלפו, לוחית הרישוי, וה"ספוילר תחתון" מאותה הטענה שהועלתה בפניי בתחילה שהחלק שהם קיבלו היה ברמה פחותה מהחלק שלי, אנחנו מצדנו טענו הרשום למעלה, מנהל המוסך שאל אם הרכב נמצא במקום וביקש שנצא לרכב. יצאנו לרכב והראיתי לו את טענותי לאחר שיחה קצרה מנהל המוסך הציע פתרון להכניס את הרכב אליהם ולהשאיר לתיקון או לחילופין לעמוד ליד הרכב בזמן התיקון מכיוון שאיבדתי את אמונתי בהם, ושכל החלקים שאמרתי יוחלפו ויתוקנו לשביעות רצוני. אמרנו שאנו צריכים לחשוב על זה ושנחזיר תשובה ביום ראשון.
ביום ראשון ה 11/12/16 התקשרתי למנהלת קשרי לקוחות ואמרתי לה שחשבנו על זה ואנחנו מסכימים להכניס את הרכב אליהם ולעמוד ליד הרכב במהלך כל התיקון, אבל, אני דורש תחילה לשלוח לה רשימה של כל החלקים שאני דורש שיוחלפו ושתאשר לי אותה וכי החלקים שהיו אמורים להיות מוחלפים בחדשים יהיו סגורים הרמטית בניילון עם מק"ט כפי שמגיעים מהיצרן כאשר אגיע לתיקון. כמו כן, הסברתי למנהלת קשרי לקוחות שאינני מבקש שום דבר מעבר למה שמגיע לי ועליו שילמתי עפ"י חוק. מנהלת קשרי לקוחות אמרה שתבדוק זאת עם מנהל המוסך ותחזור אליי. לאחר מכן, באותו היום מנהלת קשרי לקוחות חזרה אליי ואמרה שמנהל המוסך אישר את ההחלפה של כל החלקים ששלחתי לה וכמו כן החלקים החדשים אכן יהיו סגורים הרמטית כפי שביקשתי. הסכמתי לכך, ומנהלת קשרי לקוחות אמרה שהיא תדאג שהכל יוזמן וכאשר החלקים יגיעו יתאמו איתי הגעה.
כשבוע לאחר מכן ביום ראשון ה18/12/2016 קיבלתי שיחת טלפון ממנהלת קשרי לקוחות, אשר בישרה לי שכל החלקים הגיעו והכל מוכן בדיוק כפי שביקשתי ושאלה מתי אוכל להגיע, אמרתי שאגיע ביום שלישי ה 20/12/2016 בשעה 10:00 הסכמנו וסיימנו את השיחה, הגעתי (פעם שישית) כפי שסגרנו ביום שלישי ה20/12/2016, כאשר הגעתי למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה לצורך סיום הפרשה, ביקשתי תחילה לראות את החלקים, מנהל מחלקת הפחחות הראה לי את ה"קישוט גלגל קדמי ימין" שהיה אמור להיות חדש, החלק כמובן לא היה חדש, אלא צבוע (למרות שחלק זה מתאים לכל הרכבים מהדגם שלי ללא תלות בצבע הרכב, כך שאין צורך לצבוע אותו). שאלתי את מנהל מחלקת הפחחות האם החלק חדש ונענתי שכן, הבנתי כי מסכת השקרים לא תסתיים ואני לא אקבל את השרות המגיע לי והחלקים עליהם חויבתי, מנהל מחלקת הפחחות התקשר למנהל המוסך ולאחר מכן שאלתי האם מנהל המוסך מגיע ? מנהל מחלקת הפחחות ענה לי שלא, התקשרתי למנהלת קשרי לקוחות אך שיחתי לא נענתה לכן, הסתובבתי והלכתי.
רכבי היה מטופל תמיד במוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה אם בטיפולים שוטפים ואם בתקלות או עבודות שונות על מנת לקבל את הטיפול המקצועי ועפ"י דרישות היצרן לרכבי אשר אותו רכשתי ממיטב כספי, אך אמונתי במוסך נמוגה לאחר המקרה הנ"ל, המוסך הוא מוסך מורשה מטעם היבואן ואם שם רכבי אינו מקבל את השירות המיטבי, היכן כן ? אוסיף ואגיד שאני מאוד מרוצה מהרכב עצמו, אך מכיוון שזה השירות שקיבלתי במוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה והוא גם המוסך המורשה היחיד באזורי, לא אחזור להונדה יותר בוודאות.

סבלנות ושירותיות
מאוד לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות
מקצועיות
חובבן

בשן ענבר רואי חשבון

20-12-2016

יניב ידע לתת את היחס האישי ולהתאים את הפתרון בדיוק לפי הדרישות,
הופתעתי לטובה מהדיוק והתשומת לב לפרטים הקטנים שבסופו של דבר עזרו מאוד להצלחת העסק.

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
המחיר שהוצע/נגבה?
מצויין
שביעות רצון כללית
מדהים אמליץ בחום
מקצועיות
הכי מקצוען שפגשתי
שם רואה החשבון שטיפל בך
יניב

אב-אל שרותי חשמל בע"מ

19-12-2016

מכונה בת שנה וחודשיים -נשבר ציר פלסטיק של דלת הטוף -הגיע טכנאי אמר שיזמין ויתקן -משרות ביקשו 550שח שליש מעלות המכונה -אבסורדי ביותר --כאשר החלק הוא ציר דלת אחד

המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
האם הטכנאי הגיע בזמן?
הגיע בזמן
שביעות רצונך מהטכנאי?
מרוצה מאוד
צורת ההתקשרות עם הטכנאי
נתן לי שירות בבית/במשרד

רוני אגזוזים

15-12-2016

כבעל מוסך בעבר אני יכול להעיד שהחברה, ישי וברק, הגונים, בעלי מקצוע מעולים וגובים מחירים סבירים בהחלט.

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
המחיר שהוצע/נגבה?
מצויין
שביעות רצון כללית
מדהים אמליץ בחום
מקצועיות
הכי מקצוען שפגשתי

ד"ר מישנה ליאורה

15-12-2016

הרופאת ילדים מס' 1 ! יחס מדהים לילדים! הטיפול היה יעיל! ובהחלט ממליץ בחום לכל מי שרוצה רפואה מקצועית עם יחסי אנוש מקסימים במיוחד!

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
הקדשת זמן
מעל המצופה
איכפתיות
איכפתי מאוד
הסביר על הטיפול
הסביר בפירוט רב
תאריך קבלת הטיפול
14/12/2016
שם הרופא שטיפל בך
ד"ר מישנה ליאורה

גולדשטיין פרופ' ישראל

09-12-2016

אחד הרופאים המדהימים שפגשתי. מקצועי, סובלני - הרגשתי בידיים טובות!! אצטט אותו...ככה זה כשעובדים במקצוע שאוהבים!

סבלנות ושירותיות
מרוצה מאוד
הקדשת זמן
מעל המצופה
איכפתיות
איכפתי מאוד
הסביר על הטיפול
הסביר בפירוט רב
שם הרופא שטיפל בך
פרופ גולדשטיין
תאריך קבלת הטיפול
09/12/2016

מאני - קוסמטיקאית רפואית

09-12-2016

קוסמטיקאית מיקצועית ידי זהב ממליה בחום

המחיר שהוצע/נגבה?
טוב מאוד
השירות שקיבלת?
שירות מצויין
שביעות רצון כללית
מדהים אמליץ בחום

שיפוני סוכנות לביטוח בע"מ

07-12-2016

גרוע ביותר!
לא להתקרב!
שירות גרוע ביותר.
מבטיחים ולא מקיימים.
מחייבים באשראי יותר כסף ממה שסוכם.
לא עומדים במילה שלהם.
סינונים בטלפון, ובמיילים.

-אני כותב זאת לאחר חצי שנה של עגמת נפש רצינית מצידם.
שומר נפשו וכיסו ירחק מחברה זו!
לא חסרים סוכנים טובים אחרים בנתניה.

נ.ב. אם הייתה אפשרות לדרג אפס כוכבים, הייתי משתמש בה.

סבלנות ושירותיות
מאוד לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות
מקצועיות
חובבן

פנל מטבחים

01-12-2016

עבודה גרועה! ושירות גרוע עוד יותר הכולל צעקות ואיומים

שביעות רצונך מהספק?
מאוכזב קשות
המחיר שהוצע/נגבה?
סביר
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
האם הספק הגיע בזמן?
לא הגיע בכלל
צורת ההתקשרות עם הספק
עשה לי עבודה בבית/במשרד
שם הספק
פנל מטבחים הרצליה

האומן מטבחים (שיר אור) בע"מ

29-11-2016

התנהלות החברה מתחת לכל ביקורת.  הביצוע בפועל היה לא מדוייג. מס' הגעות של מרכיב עד לתוצאה סבירה. הבעיה העיקרית הם ריבוי התקלות במגירות , במנגנונים והשירות גרוע. עשרות שיחות לשירות ותמיד איננה , עסוקה ותחזור וזה מעצבן.

שביעות רצונך מהספק?
לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
סביר
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
האם הספק הגיע בזמן?
איחור כבד של יותר משעה
צורת ההתקשרות עם הספק
עשה לי עבודה בבית/במשרד
שם הספק
האומן מטבחים

פריברג ד"ר אלי

23-11-2016

רופא לא סימפטי, מתנהג בזלזול, אנטיפת. לא ממליצה . גורם להרגשה שעושה לך טובה שמקבל אותך. לא להתקרב.

סבלנות ושירותיות
מאוד לא מרוצה
הקדשת זמן
ממש לא
איכפתיות
ממש לא
הסביר על הטיפול
לא הסביר
תאריך קבלת הטיפול
23/11/2016
שם הרופא שטיפל בך
ד"ר פרייברג אלי

אלטרנטיבי

21-11-2016

מסג'יסטית במקום מבטיחה מסג' והרפיה וגובה על כך תשלום, את ההרפיה היא מושכת בכוונה עד שנגמר הזמן ואז מציעה להאריך את הזמן כדי לסיים - מרגיש מרומה וכי עובדים עלי - לא מומלץ.

המחיר שהוצע/נגבה?
סביר
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
שביעות רצון כללית
לא מרוצה

רחמים אורי

21-11-2016

התנהלות מחפירה , עבודה רשלנית ומחיר מופרז - פשוט להזהר מנוכלים כאלה !!!

שביעות רצונך מהספק?
מאוכזב קשות
המחיר שהוצע/נגבה?
גבוה
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
האם הספק הגיע בזמן?
איחור כבד של יותר משעה
צורת ההתקשרות עם הספק
עשה לי עבודה בבית/במשרד
שם החשמלאי שנתן לך שירות
אופיר

תריסי רפי- סטאר

19-11-2016

שירות נוראי!! כבר שלוש שנים שהאמבטיה שלנו מוצפת כל גשם בגלל החלון שהוא התקין! כל חורף מנסים לגרום לו להגיע ולתקן את הבעיה והוא מתחמק ומורח אותנו! כבר שלוש פעמים החודש הבטיח להגיע ביום ובשעה מסויימת ופשוט הבריז ולא ענה לטלפונים או נתן תירוצים!!! שוקלים להגיש מולו תביעה בבית דין.
תתרחקו ממנו!

שביעות רצונך מהספק?
מאוכזב קשות
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
האם הספק הגיע בזמן?
לא הגיע בכלל
צורת ההתקשרות עם הספק
עשה לי עבודה בבית/במשרד

דרייב אנד ווש

15-11-2016

שקרנים וגנבים. שלחתי את אישתי ליקנות מגבים לשמשה קידמית, ראו אישה לבד - התקינו מגבים לא נכונים ודרשו 150 ש"ח על מגבים סינים שבמקום אחר ביקשו 50.

המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות
מקצועיות
לא מקצועי

א.א. גלס בע"מ

14-11-2016

הם פשוט גונבים שזה כבר לא קשור למקצועיות אלא למעשה פלילי, הם מתקנים חלון בהסדר עם חברות ביטוח ומרוויחים גרוש וחצי אז הם קורעים גומייה או גלגל שיניים מפלסטיק ומבקשיים 400 ש"ח או שהחלון לא ירד, הם ישימו חלון נעול למעלה. ואז אתה חייב לשלם. גניבה.. נוכלים .. היזהרו.. לא להיכנס.. ואם נכנסים לא לעזוב אותם לרגע לבד עם הרכב

שביעות רצונך מהספק?
מאוכזב קשות
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
השירות שקיבלת?
שירות גרוע
האם הספק הגיע בזמן?
לא הגיע בכלל
צורת ההתקשרות עם הספק
עשה לי עבודה בבית/במשרד
שם הזגג שנתן לך שירות
רפי