אקספרס חולון מרכז שירות

חוות דעת על אקספרס חולון מרכז שירות
נמצאה חוות דעת אחת
סבלנות ושירותיות
2
המחיר שהוצע/נגבה?
2
שביעות רצון כללית
2
מקצועיות
2
דירוג הגולשים
2.00
על פי חוות דעת אחת

04-07-2016

לא להתקרב !!! מוסך של שקרנים ונוכלים !!!!
ברשותי פורד אקספלורר חדשה בת 3 חודשים. לפתע נדלקה לי אזהרה שחיישני החנייה לא תקינים.
מיד בדקתי את כל החיישנים מקדימה ואחורה וראיתי שהכל תקין, אין שריטה מכה ואפילו לכלוך על כל החיישנים (ממש בדקתי אחד אחד ויזואלית והכל נראה תקין לחלוטין ולכן הנחתי שזה כשל תוכנתי)
התקשרתי לשירות ה"מסייעת" של פורד והם הפנו אותי למוסך הקרוב למשרדי בחולון.
נכנסתי לאקספרס מוטורס בחולון ואמרו לי להשאיר את האוטו שמיד יבדקו ויחזרו אלי.
לאחר כ3 שעות מתקשרת אלי בחורה ואומרת שהחשמלאי אומר שאחד החיישנים קיבל מכה ולכן צריך להחליפו אני מצטט "החיישן עולה 400 ש"ח + מע"מ והעבודה עלינו".
מיד שאלתי איך הוא רואה שקיבל מכה, והוא ענה לי שהוא שקוע בתוך הטמבון.
כיוון שבדקתי טוב מאוד את החיישנים מיד הבנתי שמשהו לא כשורה, עזבתי את העבודה והגעתי למוסך, שם ראיתי את הרכב עומד באותה חניה כשאחד החיישנים בכלל לא במקומו ושקוע בתוך הטמבון.
נכנסתי למנהלת שירות הלקוחות והתעקשתי שיבדקו במצלמות ויראו שהרכב הגיע כשכל החיישנים במקומם, היא אמרה שתבדוק ולאחר כ 20 דקות שאני ממתין היא הגיע על מנהל העבודה שאמר שהוא דחף את החיישן וכך ראה שהוא "שבור" כי "כך בודקים - חיישן שמצליחים לדחוף הוא חיישן שבור".
אמרתי לו שלא מקובל עלי ושהאוטו נקי לחלוטין ואין אפילו שריטה על הטמבון ואני רוצה שיחזיר לי אותו חזרה למקום. הוא אמר אין בעיה וזה ייקח שעה כי צריך לפרק טמבון.
הלכתי לאכול באזור עד שיקראו לי ולהפתעתי לאחר כ 40 דקות הוא התקשר ואמר שהאוטו מוכן והוא הצליח להחזיר כמעט למקום אבל זה לא יעבוד ושכדאי לי להפעיל ביטוח כי העבודה והחלקים יקרים, שאלתי מה יקר 400 ש"ח אז השיב שזה לא נכון וזה לא הסכום ויש פירוק והרכבה של טמבון.
חזרתי שוב למוסך וגיליתי שהחיישן עדיין שקוע בטמבון וממש לא כמו שהבאתי אותו.
שאלתי אותו אם הוא ראה שזה שבור ואם בגלל זה לא הצליח להכניסו, אז הוא הודה ששוב הוא לא פירק את הטמבון בכלל וזה הרבה עבודה ושאני יכול לקחת את הרכב. חוסר מקצועיות !!! חוסר אמינות !!!! ואי לקיחת אחריות - בושה לפורד ודלק מוטורס שמפנים אליהם כמוסך מורשה

בקיצור מוסך לא מקצועי ו"עצל" שבמקום מלכתחילה לפרק טמבון ולבדוק האם החיישן לא תקין או שזז ממקומו, פשוט "מרח" את הלקוח בסיפורים.

חוסר מקצועיות !!! חוסר אמינות !!!! ואי לקיחת אחריות - בושה לפורד ודלק מוטורס שמפנים אליהם כמוסך מורשה

סבלנות ושירותיות
מאוד לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות
מקצועיות
חובבן

היית בקשר עם אקספרס חולון מרכז שירות? הוסף חוות דעת