ארז פרטיות -מורשה הונדה

חוות דעת על ארז פרטיות -מורשה הונדה
נמצאה חוות דעת אחת
סבלנות ושירותיות
2
המחיר שהוצע/נגבה?
2
שביעות רצון כללית
2
מקצועיות
2
דירוג הגולשים
2.00
על פי חוות דעת אחת

21-12-2016

אתחיל ואומר שזמן הקריאה הממוצע לטקסט זה היינו כשש דקות, אך אם רכבך, עליו שילמת עשרות או מאות אלפי שקלים, חשוב לך אני מאמין כי כדאי שתקרא.
חווית שירות מתחת לכל ביקורת במוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה (מוסך מורשה הונדה)
בתאריך 20/11/2016 הכנסתי את רכבי, הונדה סיוויק האצ'בק שנת ייצור 2011 למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה, עקב תאונת דרכים בה הייתי מעורב עם רכבי. בתאריך 23/11/2016 קיבלתי טלפון ממוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה אשר בישר לי שרכבי מוכן ואני מוזמן להגיע לקחת אותו. הגעתי לקחת את רכבי בסוף אותו היום, הסדרתי את התשלום, ביקשתי העתק של רשימת החלקים שהוחלפו, קבלה ויצאתי לדרכי הביתה.
כאשר הגעתי לביתי שמתי לב שלוחית הרישוי ומסגרתה לא הוחלפו, בדקתי בהעתק של רשימת החלפים שהוחלפו ושמתי לב שזאת למרות שחויבתי בגין חלקים אלו. החלטתי שאגיע יום למחרת על מנת לבדוק את פשר העניין ולבקש שהחלקים הנ"ל יוחלפו, יום למחרת ה24/11/2016 בבוקר כאשר תנאי התאורה היו מיטביים (מכיוון שקיבלתי את רכבי בחזרה יום קודם לכן קצת אחרי השעה 16:00 וכבר היה די חשוך), ניגשתי לרכבי לפני הנסיעה למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה על מנת לבדוק את העבודה שעשו לרכבי, ולתדהמתי, שמתי לב שחלקים משמעותיים נוספים לא הוחלפו, כגון, "ספוילר תחתון", "קישוט גלגל קדמי ימין", "גריל קדמי" לוחית הרישוי ומסגרתה (כפי שכבר ציינתי לפני), עלות חלקים אלו עפ"י החשבונית שברשותי מסתכמת בכמעט 3600 ש"ח לא כולל מע"מ. חזרתי עם בת זוגתי תכף ומיד למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה, נכנסתי לאיש השרות ששחרר את רכבי ביום לפני וביקשתי ממנו לצאת איתי לרכבי החוצה, יצאנו לרכבי ושאלתי את איש השרות האם לוחית הרישוי ומסגרתה הוחלפו ? הוא אמר שהוא יקרא למנהל מחלקת הפחחות שהוא איש המקצוע, עניתי שאין בעיה והמתנתי, הגיע מנהל מחלקת הפחחות, ושאלתי אותו האם לוחית הרישוי ומסגרתה הוחלפו הוא ענה לי לא, לאחר מכן שאלתי האם ה"ספוילר תחתון" הוחלף הוא ביקש שאחכה רגע וקרא לעובד שעבד על רכבי, כאשר נשאל העובד הוא ענה החלק לא הוחלף כי עשיתי את מה שטוב לרכב, היית צריך לראות את החלק שהביאו לי, בוא תראה את החלק שהביאו לי. אז שאלתי, מדוע חויבתי על החלק למרות שהוא לא הוחלף ? לאחר מכן, שאלתי האם "קישוט גלגל קדמי ימין" הוחלף ? התשובה הייתה לא, אבל הוא נצבע. כאשר הראיתי לשניהם את הפגיעות מהתאונה הם חזרו בהם. לאחר מכן שאלתי על ה"גריל קדמי", מנהל מחלקת הפחחות טען תחילה שהחלק הנ"ל לא מוזכר כלל בחשבונית, וה"גריל קדמי" זאת בכלל הרשת למטה (ז"א חלק שונה לגמרי מהחלק שעליו דובר באותו הרגע), כאשר שאלתי אותו אם הוא מעוניין שארשום את מק"ט החלק באינטרנט ואראה לו שאכן מדובר בחלק שעליו אני מדבר, הוא פתאום ענה אה אני אסביר לך מה קרה, הוא (העובד) עבד לפי מה שהוא ראה בעין והחשבונית הוציאו לך עפ"י הדוח שמאי. גם מנהל מחלקת הפחחות וגם העובד שלו ביקשו שאכניס את הרכב לשעה והם ייתקנו לי את כל מה שאמרתי, אמרתי שאיני מוכן ואני דורש שהחלקים עליהם חויבתי יוחלפו ! מנהל מחלקת הפחחות ביקש שאגיע בתחילת שבוע והכל יסודר.
חזרתי בתאריך 27/11/2016 למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה ומנהל מחלקת הפחחות ביקש שאשאיר את הרכב, אמרתי לו שאני זקוק לרכב והוא ענה אוקיי אז תגיע ביום שיש לך זמן, קבענו ליום חמישי. הגעתי ביום חמישי ה 01/12/2016 שוב למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה, וביקשתי לראות את החלקים שהוזמנו, מנהל מחלקת הפחחות הראה לי רכב שהיה גם כן במחלקת הפחחות, כאשר החלקים שעליו ברמה פחותה מהחלקים אשר היו מורכבים על רכבי, מנהל מחלקת הפחחות הציע לי לא להחליף וגם אני חשבתי שבמצב כזה עדיף לא להחליף, הציע לי להגיע ב"יום יפה" (מכיוון שאותו היום היה גשום במיוחד) ושהוא יסדר את כל מה שאבקש, אמרתי שבסדר, והתכוונתי לחזור ביום שמשי יותר.
באותו סוף השבוע הלכתי להתייעצות בנושא, וכאשר עברנו על רשימת החלקים בחשבונית הוארו עיניי לדברים נוספים, "קישוט גלגל קדמי ימין" עפ"י החשבונית היה אמור להיות בכלל מוחלף לחדש ולא משומש/מחודש או צבוע, ה"תומכים הקדמיים" גם כן היו אמורים להיות מוחלפים לחדשים, אך גם הם לא הוחלפו, כל החלקים שעליהם דיברתי תחילה, תפסים ועוד. שלמרות שכל אלו לא הוחלפו, בחשבונית אכן חויבתי עליהם.
בתאריך 05/12/16, חזרתי שוב יחד עם בת זוגתי למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה, הגעתי למחלקת הפחחות מנהל מחלקת הפחחות לא היה שם, ביקשתי שיקראו לו ונענתי בתשובה הוא לא פה תבוא אח"כ. דרשתי מנהל יותר גבוה ממנו ונענתי אין מנהל, תבוא אח"כ. נכנסתי לאולם השירות וביקשתי את המנהל, הפנו אותי למנהלת קשרי לקוחות, שאלתי כיצד זה הגיוני שחויבתי על חלקים שלא הוחלפו, מנהלת קשרי הלקוחות או מישהו אחר כלל לא ידעו על המקרה, הם הוציאו את החשבונית שלי וקראו למנהל מחלקת הפחחות, מנהל מחלקת הפחחות הגיע ונשאל האם החלקים המסומנים בחשבונית שאצלי הוחלפו, לפתע, מנהל מחלקת הפחחות שינה את גרסתו ואמר שהכל הוחלף, הבנתי כבר שהשקרים פה לא יפסקו, אמרתי שניפגש בבית המשפט והלכתי לדרכי. באותו היום לאחר שעות בודדות מנהלת קשרי לקוחות התקשרה אליי וביקשה שאגיע לשיחה איתה ועם מנהל מחלקת הפחחות וננסה להגיע לעמק השווה, אמרתי למנהלת קשרי לקוחות שאחשוב על זה ואחזיר לה תשובה, יום למחרת ה 06/12/16 התקשרתי למנהלת קשרי לקוחות ואמרתי שאני אגיע לפגישה רק אם מנהל המוסך יהיה נוכח בפגישה. לבסוף, סגרנו כי הפגישה תתקיים ביום שישי ה 09/12/2016, הגענו לפגישה עם מנהל מחלקת הפחחות ומנהל המוסך בתאריך 09/12/2016, אני ואבי, מנהל מחלקת הפחחות שוב שינה את גרסתו טען שרק שני חלקים מתוך הרשימה לא הוחלפו, לוחית הרישוי, וה"ספוילר תחתון" מאותה הטענה שהועלתה בפניי בתחילה שהחלק שהם קיבלו היה ברמה פחותה מהחלק שלי, אנחנו מצדנו טענו הרשום למעלה, מנהל המוסך שאל אם הרכב נמצא במקום וביקש שנצא לרכב. יצאנו לרכב והראיתי לו את טענותי לאחר שיחה קצרה מנהל המוסך הציע פתרון להכניס את הרכב אליהם ולהשאיר לתיקון או לחילופין לעמוד ליד הרכב בזמן התיקון מכיוון שאיבדתי את אמונתי בהם, ושכל החלקים שאמרתי יוחלפו ויתוקנו לשביעות רצוני. אמרנו שאנו צריכים לחשוב על זה ושנחזיר תשובה ביום ראשון.
ביום ראשון ה 11/12/16 התקשרתי למנהלת קשרי לקוחות ואמרתי לה שחשבנו על זה ואנחנו מסכימים להכניס את הרכב אליהם ולעמוד ליד הרכב במהלך כל התיקון, אבל, אני דורש תחילה לשלוח לה רשימה של כל החלקים שאני דורש שיוחלפו ושתאשר לי אותה וכי החלקים שהיו אמורים להיות מוחלפים בחדשים יהיו סגורים הרמטית בניילון עם מק"ט כפי שמגיעים מהיצרן כאשר אגיע לתיקון. כמו כן, הסברתי למנהלת קשרי לקוחות שאינני מבקש שום דבר מעבר למה שמגיע לי ועליו שילמתי עפ"י חוק. מנהלת קשרי לקוחות אמרה שתבדוק זאת עם מנהל המוסך ותחזור אליי. לאחר מכן, באותו היום מנהלת קשרי לקוחות חזרה אליי ואמרה שמנהל המוסך אישר את ההחלפה של כל החלקים ששלחתי לה וכמו כן החלקים החדשים אכן יהיו סגורים הרמטית כפי שביקשתי. הסכמתי לכך, ומנהלת קשרי לקוחות אמרה שהיא תדאג שהכל יוזמן וכאשר החלקים יגיעו יתאמו איתי הגעה.
כשבוע לאחר מכן ביום ראשון ה18/12/2016 קיבלתי שיחת טלפון ממנהלת קשרי לקוחות, אשר בישרה לי שכל החלקים הגיעו והכל מוכן בדיוק כפי שביקשתי ושאלה מתי אוכל להגיע, אמרתי שאגיע ביום שלישי ה 20/12/2016 בשעה 10:00 הסכמנו וסיימנו את השיחה, הגעתי (פעם שישית) כפי שסגרנו ביום שלישי ה20/12/2016, כאשר הגעתי למוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה לצורך סיום הפרשה, ביקשתי תחילה לראות את החלקים, מנהל מחלקת הפחחות הראה לי את ה"קישוט גלגל קדמי ימין" שהיה אמור להיות חדש, החלק כמובן לא היה חדש, אלא צבוע (למרות שחלק זה מתאים לכל הרכבים מהדגם שלי ללא תלות בצבע הרכב, כך שאין צורך לצבוע אותו). שאלתי את מנהל מחלקת הפחחות האם החלק חדש ונענתי שכן, הבנתי כי מסכת השקרים לא תסתיים ואני לא אקבל את השרות המגיע לי והחלקים עליהם חויבתי, מנהל מחלקת הפחחות התקשר למנהל המוסך ולאחר מכן שאלתי האם מנהל המוסך מגיע ? מנהל מחלקת הפחחות ענה לי שלא, התקשרתי למנהלת קשרי לקוחות אך שיחתי לא נענתה לכן, הסתובבתי והלכתי.
רכבי היה מטופל תמיד במוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה אם בטיפולים שוטפים ואם בתקלות או עבודות שונות על מנת לקבל את הטיפול המקצועי ועפ"י דרישות היצרן לרכבי אשר אותו רכשתי ממיטב כספי, אך אמונתי במוסך נמוגה לאחר המקרה הנ"ל, המוסך הוא מוסך מורשה מטעם היבואן ואם שם רכבי אינו מקבל את השירות המיטבי, היכן כן ? אוסיף ואגיד שאני מאוד מרוצה מהרכב עצמו, אך מכיוון שזה השירות שקיבלתי במוסך "ארז פרטיות בע"מ" בחיפה והוא גם המוסך המורשה היחיד באזורי, לא אחזור להונדה יותר בוודאות.

סבלנות ושירותיות
מאוד לא מרוצה
המחיר שהוצע/נגבה?
מופרז
שביעות רצון כללית
מאוכזב קשות
מקצועיות
חובבן

היית בקשר עם ארז פרטיות -מורשה הונדה? הוסף חוות דעת

תוכל להעזר בעסקים מומלצים נוספים